وکلای برتر

مشاوره حقوقی با بهترین وکلای ایران و تهران در وکلای برتر

وکلای برتر

مشاوره حقوقی با بهترین وکلای ایران و تهران در وکلای برتر

راهی برای پس گرفتن جهیزیه

شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۷:۵۶ ب.ظ

اگر شما خانم هستید و برای زندگی مشترک جهیزیه ای کامل و گرون قیمت گرفته اید و میخواهید که از همسر خود جدا شوید و جهیزیه خود را پس بگیرید، بدون شک استرداد جهیزیه باید یک تنظیم دادخواست انجام بدهید که بتوانید براحتی و بدون هیچ مشکلی جهیزیه خود را پس بگیرید. ما در ادامه مطلب مفصل به این موضوع می پردازیم.

شما در تنظیم دادخواست باید چندین دلیل برای استرداد جهیزیه داشته باشید، که در این بین شما می توانید براحتی و بدون مشکل از خانه همسر جهیزیه خود را جمع آوری کرده و به هر جا که دوست داشته اید ببرید.

یکی از کارهای که ابتدا برای استرداد جهیزیه یک وکیل انجام می دهد، بدنبال گشتن دلیل که آیا مدرکی وجود دارید که اثبات کند که این برای شما است یا خیر. راههای گوناگونی وجود دارد که این را اثبات کرد و به به شما می گوییم بهتر است برای اینکار حتما با یک وکیل استرداد جهیزیه که تمامی مراحل و پرونده های گوناگونی در این زمینه داشته است را جلو ببرید. بدون شک می شود بهترین راه برای پس گرفتن جهیزیه تنظیم یک دادخواست خوب و حرفه ای است.

 

  • سارا حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی