وکلای برتر

مشاوره حقوقی با بهترین وکلای ایران و تهران در وکلای برتر

وکلای برتر

مشاوره حقوقی با بهترین وکلای ایران و تهران در وکلای برتر

وکیل ملکی

شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۵:۲۰ ب.ظ

بعضا" ممکن است شخصی کل سرمایه زندگی اش فقط یک خانه یا ملک ویا آپارتمانی باشد که طبیعتا" مسیولیت بسیار خطیری بر عهده وکیل مدافع است زیرا با یک حرکت اشتباه ممکن است سرمایه یک عمر زندگی موکل را نابود نماید.

وکیل ملکی باتجربه

دعاوی مربوط به ملک از جمله دعاوی حقوقی و کیفری است که تابع محل وقوع ملک است یعنی طرح دعوی در دادگاه محل وقوع ملک باید مطرح شود مانند: خلع ید ، الزام به تنظیم سند رسمی ، تخلیه ، مستحق اللغیر در آمدن مبیع و...

وکیل املاک

امروزه هر چه پیش تر می رویم نیاز بیشتری به وکیل دادگستری  و وکیل املاک که دارای تخصص و تجربه در  زمینه ملکی باشند احساس می شود.

به دلیل ظرافت و پیچیدگی های خاص قرارداد ها و عقود اعم از بیع و صلح،  و اندراج انواع شروط و موارد متعدد ضمن عقد حضور وکیل ملکی در حین انعقاد عقد بسیار ضروری است .
و قطعا" احتمال ریسک دعاوی حقوقی و کیفری بعدی در خصوص مشکلات ملکی با حضور وکیل ملکی به صفر کاهش می یابد.

فعل عاقلانه و به صرفه ای که سالیان سال است که در کشورهای پیشرفته متداول است و حضور وکیل کیفری  در زمان انجام هر گونه کار قانونی و قراردادی لازم و ضروری است .

بهترین وکیل ملکی

بهترین وکیل ملکی ، وکیل دادگستری است که با پشتوانه علمی و عملی و مطالعات گسترده و بروز در خصوص کلیه قوانین ثبتی و آیین نامه ها و بخش نامه ها و... و اشراف کامل به کلیه امور حقوقی و کیفری بتواند کلیه جوانب را جهت منافع موکل در حین انعقاد قرار داد در نظر بگیرد و موکل با خیال راحت و طیب خاطر و با اتکاء به علم وکیل ملکی خود اقدام به امضاء قرارداد نماید .

بهترین وکیل ملکی ، وکیل دعاوی است که با حضور ذهن و اطلاع کامل نسبت به قوانین اقدام به تنظیم دادخواست حقوقی و یا شکایت کیفری برای موکل نماید و با انجام مقدمات و انتخاب راه صحیح و مستندا" به مواد قانونی بتواند بهترین رای را برای موکل اخذ نماید.

آیا فروش مال مشاع بدون رضایت سایر شرکاء ممکن است؟

الف: مال مشاع چیست ؟

مالی است که دارای 2 یا چند مالک است و مالکیت هر کدام از شرکاء در جزء جزء آن مال به صورت اشاعه ( مشترک ) است.
به نحوی که هر شریک در جزء جزء آن مال و یا ملک حق تصرف دارد. مانند ملک موروثی که از متوفی به ارث می رسد و تمامی ورثه در آن شریک هستند.

چنانچه در مال ( ملک ) مشاعی فی مابین شرکاء تراضی و توافق حاصل نشود و نتوانند مال مشاع را فی مابین تقسیم کنند و یا توافق برفروش نداشته باشند ذی نفع می تواند بدوا" به اداره ثبت مراجعه نموده و تقاضای افراز مال مشاع را بدهد ، چنانچه ملک  قابل افراز باشد که ملک تفکیک شده و هر یک از شرکاء سهم خود را دریافت می نمایند و در غیر این صورت و اعلام اداره ثبت مبنی بر غیر قابل افراز بودن ، ذینفع با در دست داشتن جوابیه اداره ثبت مربوطه اقدام به ارایه دادخواست و تقاضای دستور فروش مال مشاعی را می نماید.

وکیل ملکی کیست؟

وکیل ملکی ، وکیل دادگستری است که در دعاوی حقوقی و کیفری مربوط به املاک و کلا" اموال غیر منقول تخصص دارد و در زمینه امور ملکی مطالعات وسیع و به روز دارد و نسبت به کلیه قوانین و آیین نامه ها و بخشنامه ها و آراء وحدت رویه و...اطلاعات جامع و کامل دارد و با بررسی عمقی پیرامون موضوع خاص پرونده  اقدام به قبول پرونده ملکی موکل نماید.

متاسفانه  در کشور ما هنوز فرهنگ مراجعه به وکیل دادگستری در زمان انعقاد هر گونه قرارداد و یا تنظیم سند رسمی متداول و رایج نیست و قشر بسیار اندکی از مردم در زمان انعقاد هر گونه قراردادی از وکیل کمک می گیرند در حالیکه هزینه و حق الوکاله حضور وکیل در زمان انعقاد قرارداد بسیار کمتر از قبول دعوی همان قرار داد است !

  • سارا حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی